Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.
Vylepšení nástroje ServiceNow Discovery v oblastech aplikačních vztahů a konfigurací aplikací
Toman, František ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Nosek, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá vylepšením prohledávacího nástroje ServiceNow Discovery ve dvou oblastech. První oblastí je mapování aplikačních vztahů (Application Dependency Mapping, ADM), ve které ServiceNow neumí určit typ vztahu mezi dvěma aplikacemi. Pro řešení problému byla implementována aplikace, která umožnuje lidské obsluze definovat typ vztahu ještě před tím, než je vztah nalezen prohledávacím nástrojem. Aplikace umožňuje definovat pravidla, která ovlivňují chování ADM. Druhou oblastí, kterou se práce zabývá, je prohledávání konfigurací aplikací. Práce identifikuje slabiny ServiceNow Discovery v této oblasti a implementuje vhodná vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.